Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu

Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU
ul. 11 – go Listopada 37/59 , 26-600 Radom

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współorganizowanie i koordynowanie działalności profilaktyczno - propagandowej
  • realizowanie i koordynowanie zadań związanych z wprowadzaniem danych do systemu KSIP (moduł Ruch Drogowy)
  • sporządzanie wniosków o sprawdzenie, cofnięcie uprawnień w stosunku do kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego
  • udzielanie informacji i wydawanie zaświadczeń o wpisach w ewidencji kierujących na podstawie obowiązujących przepisów
  • prowadzenie rejestrów projektów stałej i czasowej organizacji ruchu
  • współdziałanie i koordynowanie pracy pracowników jednostek Policji podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu
  • wykonywanie czynności nadzorczych w jednostkach garnizonu mazowieckiego
  • obsługiwanie poczty elektronicznej w Wydziale Ruchu Drogowego, odbieranie i wysyłanie korespondencji, opracowywanie pism oraz archiwizowanie i brakowanie dokumentów


Warunki pracy

•Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa;
- wykonywanie zadań wymagających dużej komunikatywności, samodzielności i kreatywności;
- delegacje służbowe.
•Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy;
- wymuszona pozycja ciała.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Procedura kwalifikacyjna na ww. stanowisko prowadzona jest zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zatwierdzonym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu. W ww. biuletynie znajdują się również wzory wymaganych oświadczeń.
Listy osób, które zakwalifikują się do dalszych etapów będą opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: /048/ 345-20-04, /048/ 345-28-18, /048/ 345-29-53


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu)

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Kodeks Wykroczeń
  • znajomość ustawy Prawo o Ruchu Drogowym
  • znajomość ustawy o kierujących pojazdami
  • samodzielność
  • kreatywność
  • umiejętność interpretacji przepisów i rozwiązywania problemów
  • umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych
  • znajomość arkusza kalkulacyjnego
  • obsługiwanie przeglądarek internetowych
  • umiejętności analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu obsługi KSIP, SEWIK
  • uprawnienia do pracy w systemie SEWIK
  • uprawnienia do pracy w Systemie Analitycznym KSIP


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie zakresów czynności w przypadku gdy z przedłożonych dokumentów (np. świadectw pracy) nie wynika rodzaj posiadanego doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie ukończonych kursów
  • kopia uprawnień
  • kopie przeszkoleń

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-11-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi