Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

95-200 Pabianice ul. Żeromskiego 18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji i rozliczeń przejazdów PKP dla funkcjonariuszy i ich rodzin,
  • przyjmowanie i rozliczanie delegacji służbowych policjantów i pracowników cywilnych,
  • przyjmowanie i rozliczanie zwrotów kosztów dojazdów do służby,
  • przyjmowanie wpłat za mandaty gotówkowe, wprowadzanie do baz danych mandatów karnych kredytowych,
  • odbieranie, sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym faktur biegłych sądowych, tłumaczy, rzeczoznawców.


Warunki pracy

- w budynku znajdują się bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych,
- warunki szkodliwe i uciążliwe nie występują,
- praca biurowa w budynku,
- sporadyczne wyjazdy służbowe poza siedzibę urzędu,
- praca wykonywana z wykorzystaniem komputera

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia od poniedziałku do piątku w godz. 08,00 - 16,00 pod nr telefonu 225-33-08

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi komputera w stopniu podstawowym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi