Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
ul. Pułaskiego 7A
05-400 Otwock

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeń i systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce;
  • Bieżące rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych systemów oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki;
  • Wykonywanie, zabezpieczanie, archiwizowanie kopii rejestrowanych rozmów;
  • Nadzór i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania i klimatyzacji;
  • Opracowywanie oraz sporządzanie analiz statystycznych przestępczości na potrzeby jednostki;
  • Udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach;
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatyki, ochrony technicznej, monitoringu, sporządzanie dokumentów przyjęcia i wybrakowania sprzętów.


Warunki pracy

Praca jednozmianowa w systemie 8 godzinnym, przy stanowisku komputerowym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoby do kontaktu :
Dominika Żołądek
Starszy technik Zespołu Kadr i Szkolenia
Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: (22) 60-41-280
tel: (22) 779-40-91

Anna Majewska- Jędrykiewicz
technik Zespołu Kadr i Szkolenia
Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: (22) 60-41-280

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie informatyczne lub teleinformatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji, informatyki, teleinformatyki.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność biegłej obsługi i administrowania systemami operacyjnymi rodziny Windows oraz pakietu Open Office;
  • Umiejętność kierowania i koordynacji pracy podległych pracowników;
  • Podstawowa wiedza z zakresu obsługi urządzeń łączności radiowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • odporność na stres;
  • komunikatywność;
  • samodzielność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • terminowość.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokumenty potwierdzające odbycie szkoleń, kursów, warsztatów.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi