Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w ŁodziŁódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaul. Lutomierska 108/112
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- naliczanie i sporządzanie list uposażeń i wynagrodzeń oraz dodatkowych należności i świadczeń zgodnie z wydanymi rozkazami i zawartymi umowami, wykazami zatrudnienia w poszczególnych jednostkach oraz dokumentami źródłowymi - aktualizacja kartotek,
- realizacja obowiązków płatnika w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych,
- realizacja obowiązków płatnika w zakresie ubezpieczeń społecznych,
- realizacja procesu windykacji należności przysługujących od funkcjonariuszy i pracowników cywilnych na podstawie dokumentów przypisanych prawem,
- weryfikacja dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym, sporządzanych przez inne komórki merytoryczne,
- sporządzanie zaświadczeń o wysokości uposażeń funkcjonariuszy zwolnionych ze służby i uprawnionych do pobierania emerytury lub renty,
- archiwizacja akt spraw zakończonych do Archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale.
Warunki pracypraca biurowa, praca w siedzibie urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, obecność wind w budynku, praca na 1 piętrze.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- wynagrodzenie: 1,3598 mnożnik kwoty bazowej + wysługa lat, tj. 2548,05 zł brutto + wysługa lat;
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane;
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne;
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne;
- kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy;
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni);
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie;
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce "PRACA" - służba cywilna - oświadczenia;
- aplikacje należy składać w siedzibie urzędu, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
do 1 roku pracy w komórkach organizacyjnych związanych z naliczaniem płac,
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,
- doświadczenie w sporządzaniu i naliczaniu wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- asertywność i umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- praca w komórkach finansowych, umiejętność sporządzania i naliczania wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
- praca w komórkach finansowych jednostek sektora finansów publicznych,
- kursy z zakresu obsługi komputera i programu informatycznego Płatnik ZUS.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-01-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu