Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

90-521 Łódź, ul. Wólczańska 111/113

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie kancelarii tajnej w zakresie przyjmowania, ewidencji i wysyłania dokumentów niejawnych
  • Planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie zadań wynikajacych z przepisów o obronie RP
  • Tworzenie i przetwarzanie danych w zakresie spraw obronnych
  • Wdrażanie przepisów i procedur związanych z wykonywaniem spraw obronnych
  • Planowanie i organizowanie szkoleń z zakresu zadań obronnych oraz udział w ćwiczeniach jednostek zmilitaryzowanych PSP
  • Archiwizowanie dokumentacji niejawnej


Warunki pracy

Praca w pomieszczeniach biurowych na III piętrze budynku komendy z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych. Reprezentowanie kierownictwa w ramach posiadanych kompetencji. Brak windy, podjazdów oraz drzwi i toalet dostosowanych do osób z niepełnosprawnością ruchową.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie: ok. 1400 zł. (brutto)
Termin zatrudnienia: od 1 stycznia 2017 roku.
Regulamin oraz wszelkie informacje dotyczące przebiegu naboru , w tym terminy poszczególnych etapów są dostępne na stronie internetowej KW PSP w Łodzi (www.straz.lodz.pl) w zakładce > Nabór do służby w PSP > Oferta pracy. Proszę zapoznać się z tymi dokumentami. Na tej stronie internetowej oraz w siedzibie komendy będą udostępnione: lista osób spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych na rozmowę kwalifikacyjną.
Komenda nie kontaktuje się bezpośrednio z kandydatami na etapie rekrutacji!
Wyniki naboru zostaną opublikowane w dniu 20 grudnia 2016 roku.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Ukończone specjalistyczne szkolenia i kursy w zakresie ochrony tajemnicy państwowej i służbowej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa
  • Łatwośc komunikacji werbalnej i pisemnej
  • Zdolności analityczne i syntetyczne
  • Umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Zawodowa służba wojskowa
  • Ukończenie kursu dla archiwisty


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa
  • Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu dla archiwistów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi