Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Łodzi

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódzi

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja spraw związanych z działalnością Wydziału zgłaszanych osobiście lub telefonicznie przez interesantów,
  • obsługa systemów informatycznych w ramach posiadanych uprawnień
  • kierowanie interesantów zgłaszających się osobiście do siedziby Wydziału do właściwych komórek organizacyjnych Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Łodzi
  • obsługa urządzeń biurowych, rejestracja dokumentów przychodzących lub wychodzących z Wydziału


Warunki pracy

praca administracyjna, oświetlenie naturalne i sztuczne, praca na parterze budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, brak wind

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do
procedury konkursowej jest podanie w aplikacji numeru PESEL oraz w dniu 03.11.2016 r. od godz. 9:00 do dnia
04.11.2016 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda
selekcji - test online". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie 2049,- zł. brutto wynagrodzenia
zasadniczego + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Brak
możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z
dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia
05.08.2010 r., Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzenia Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z
dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad etyki korpusu służby cywilnej cywilnej

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Komunikatywność,
  • Dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętnosć obsługi urządzeń biurowych
  • znajomość obiegu dokimentacji wewnętrzej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi