Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Policji w ŁodziKomendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaKomenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódzi
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- realizacja spraw związanych z działalnością Wydziału zgłaszanych osobiście lub telefonicznie przez interesantów,
- obsługa systemów informatycznych w ramach posiadanych uprawnień
- kierowanie interesantów zgłaszających się osobiście do siedziby Wydziału do właściwych komórek organizacyjnych Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Łodzi
- obsługa urządzeń biurowych, rejestracja dokumentów przychodzących lub wychodzących z Wydziału
Warunki pracypraca administracyjna, oświetlenie naturalne i sztuczne, praca na parterze budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, brak wind
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do
procedury konkursowej jest podanie w aplikacji numeru PESEL oraz w dniu 03.11.2016 r. od godz. 9:00 do dnia
04.11.2016 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda
selekcji - test online". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie 2049,- zł. brutto wynagrodzenia
zasadniczego + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Brak
możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z
dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia
05.08.2010 r., Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzenia Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z
dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad etyki korpusu służby cywilnej cywilnej
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Komunikatywność,
- Dobra organizacja pracy własnej,
- Umiejętność obsługi komputera,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętnosć obsługi urządzeń biurowych
- znajomość obiegu dokimentacji wewnętrzej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu