Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie , u. Przemysłowa 7, 62-510 Konin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendy Miejskiej PSP w Koninie,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad, konferencji z udziałem Komendanta Miejskiego PSP,
  • opracowywanie zbiorczych analiz z zakresu działania Komendy,
  • ewidencjonowanie aktów prawnych Komendanta Miejskiego,
  • prowadzenie kroniki Komendy Miejskiej PSP w Koninie,
  • przygotowywanie listów i wystąpień okolicznościowych.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Koninie.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Budynek KM PSP w Koninie nie posiada windy, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy, faks, skaner i telefony. Budynek, pomieszczenia urzędu oraz toalety nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: Wydział Organizacyjno-Kadrowy -specjalista.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów/kandydatki wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Proces naboru składa się z dwóch etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Dokumenty kandydatów/kandydatek ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, zaś dokumenty pozostałych kandydatów/kandydatek przez okres 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie ww. terminu dokumenty są komisyjnie niszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 63 249 98 00 (Sekretariat Komendanta Miejskiego PSP w Koninie).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie prowadzenia sekretariatu lub kancelarii ogólnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość struktury organizacyjnej KM PSP w Koninie,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, obsługa poczty elektronicznej),
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • dokładność, sumienność, pracowitość,
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra organizacja pracy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • podstawowa znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • referencje z poprzedniego miejsca pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-14
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi