Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Kielcach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Archiwum Państwowe w Kielcach
ul.Kusocińskiego 57
25-045 Kielce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • sporządzanie umów cywilnoprawnych ( umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców,
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych,
  • sporządzanie deklaracji do PFRON oraz sprawozdań do GUS w zakresie zatrudnienia, zestawień i raportów zgodnie z wymaganymi przepisami,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich,
  • współpraca z Urzędami Pracy w sprawach dotyczących zatrudnienia na staż,
  • kompleksowe prowadzenie sekretariatu (w tym m.in.: przyjmowanie, rejestrowanie, przygotowywanie oraz dystrybucja korespondencji i pism).


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu.
Narzędzia i materiały pracy: komputer.
Możliwość poruszania się po budynku- obecność wind, podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Na terenie budynku działa system kontroli dostępu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 41/260 53 14.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie kadr

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość j. angielskiego,
  • znajomość przepisów prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, ustawy o słuzbie cywilnej,
  • umiejętność pracy w zespole i organizowania pracy własnej,
  • poprawność wykonywania pracy i efektywność realizacji zadań i celów,
  • umiejętność konsultacji kwestii drażliwych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • obsługa programu kadrowego,
  • szkolenia z zakresu ubezpieczeń społecznych, prawa pracy i Ustawy o Służbie Cywilnej,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi