Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim

Lubuski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Wojewódzka PSP
ul. Wyszyńskiego 64
66-400 Gorzów Wlkp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych pozostających w związku z zakresem działania Komendy Wojewódzkiej
  • prowadzenie dokumentacji oraz sprawozdawczości związanej z zamówieniami publicznymi
  • realizacja zaopatrzenia materiałowo – technicznego
  • udział w pracach komisji do spraw zamówień publicznych
  • udział w kontrolach KP/M PSP w zakresie zamówień publicznych


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca siedząca niewymuszona, jednozmianowa, wyjazdy służbowe.
Narzędzia pracy – komputer stacjonarny i sprzęt biurowy.
Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Praca wymagająca kontaktu bezpośredniego z innymi komórkami organizacyjnymi komendy.
Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak wind, podjazdów, wąskie korytarze, niedostosowane toalety.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w sekretariacie w godz. 7.30-15.30, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Rekrutacja-specjalista”, imię i nazwisko.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), niekompletne i niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia.
Planowany termin zatrudnienia- II kwartał 2017 r.

Wszelkie zapytania dotyczące naboru można kierować do sekcji ds. kadr KW PSP:
- st. kpt. mgr Magdalena Zyk – kierownik sekcji ds. kadr, tel. 95 733 83 11
- mł. asp. mgr Dominika Mazurkiewicz – starszy inspektor, tel. 95 733 83 13


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw w zakresie zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość procedur w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, internet)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • bardzo dobra znajomość ustaw Prawo zamówień publicznych oraz o Finansach Publicznych, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Dokumenty potwierdzające znajomość procedur w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (certyfikaty, zaświadczenia)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi