Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie projektów rocznych i wieloletnich planów i harmonogramów prac prowadzonych przez Wydział, oraz danych do planów budżetu państwa,
  • przygotowywanie wniosków rzeczowo-finansowych o przyznanie środków finansowych na zadania prowadzone przez Wydział,
  • opracowanie wniosków i materiałów do przeprowadzenia przetargów,
  • składanie wniosków przetargowych na wykonanie dokumentacji studialnej , projektowej, na wykonanie robót inwestycyjnycgh budowlanych, usług nadzoru inwestorskiego i usług nadzoru autorskiego oraz udział w komisji przetargowej,
  • opracowanie wniosków i uzyskanie potrzebnych do realizacji projektu dodatkowych decyzji uzgodnień i pozwoleń,
  • monitoring i koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawa wodnego, itp., dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym,
  • lub sporządzanie weryfikacja opisów technicznych, kosztorysów inwestorskich itp. na roboty dodatkowe lub zamienne, nadzorowanie pod kątem technicznym realizacji Projektu.
  • prowadzenie rozliczenia inwestycji wraz z rozliczeniem końcowym w tym: prowadzenie spraw dotyczących odbiorów częściowych i odbiorów końcowych, ustalanie składu komisji odbiorowych w zakresie robót budowlanych i przedstawiania go do zatwierdzenia Dyrektorowi spraw rozruchu oraz przekazywanie obiektów do użytkowania i eksploatacji, sporządzanie protokołów przekazania środka trwałego(PT) i dokumentów przyjęcia środka trwałego do eksploatacji (OT),


Warunki pracy

- zadania realizowane w siedzibie Dyrekcji, wyjazdy służbowe, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na parterze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny/CV muszą być własnoręcznie podpisane. Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telef. (32)777- 49 - 22, lub (32)777- 49 -21,
- Aplikacje nieodebrane w okresie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie przygotowania inwestycji i ich realizacji.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Prawo jazdy kat. B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Mile widziane uprawnienia budowlane o specjalnościach inżynieria hydrotechniczna lub konstrukcyjno-budowlane.
  • Dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  • Odporność na stres, asertywność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi