Opis stanowiska pracy
Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna SA zatrudni na stanowisko Specjalisty w Wydziale Obsługi Inwestora w Ełku, miejsce pracy Ełk.
Wymagania
Wymagania:
• wykształcenie wyższe magisterskie,
• biegła obsługa komputera w środowisku Windows (Office),
• biegła znajomość języka angielskiego,
• komunikatywność i wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność,
• prawo jazdy kat. B i doświadczenie w kierowaniu pojazdem.
Dodatkowymi atutami będą:
• umiejętność pracy w programach graficznych,
• znajomość drugiego języka obcego.
Prezentacja firmy
Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna jest jednym z najlepiej pr...
Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna jest jednym z najlepiej przygotowanych infrastrukturalnie i najszybciej rozwijających się obszarów gospodarczych w Polsce. Świetna lokalizacja - w bezpośrednim sąsiedztwie wschodniej granicy Unii Europejskiej, bliskość granic Rosji, Litwy i Białorusi - jest ogromnym atutem Strefy. Oferuje bogatą ofertę inwestycyjną, kompleksową obsługę procesu inwestycyjnego, a także możliwość skorzystania z najwyższych w kraju ulg podatkowych.
Zarządzającym Strefą jest Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna Spółka Akcyjna, która odpowiedzialna jest za sprzedaż terenów inwestycyjnych Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej oraz wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej. Takie rozwiązanie prawne powoduje, że proces przygotowania działalności na terenie Strefy jest krótki i nieskomplikowany, a zainteresowany przedsiębiorca ma możliwość załatwienia najważniejszych spraw w jednym miejscu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/02/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Wynagrodzenie
- 2 000PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena