Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna SA zatrudni na stanowisko Specjalisty w Wydziale Obsługi Inwestora w Ełku, miejsce pracy – Ełk.
Oferty zawierające CV oraz list motywacyjny należy składać w Biurze Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. w Ełku, ul. Mickiewicza 15 -
do dnia 15 stycznia 2016 r. do godz. 15.00.
SSSE S.A. zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami,
którzy telefonicznie zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, geodezyjne, filologiczne;
- biegła obsługa komputera w środowisku WINDOWS (OFFICE);
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- komunikatywność i wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole;
- dyspozycyjność;
- prawo jazdy kat. B i doświadczenie w kierowaniu pojazdem.
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie zawodowe we współpracy z przedsiębiorcami;
- umiejętność pracy w programach graficznych oraz programach geodezyjnych;
- znajomość drugiego języka obcego stanowić będzie dodatkowy atut.
Do zadań pracownika należeć będzie:
- pozyskiwanie i kompleksowa obsługa inwestora, w tym: prowadzenie i dokumentowanie przetargów, zezwoleń i kontroli przedsiębiorców;
- przygotowywanie inwestycji infrastrukturalnych i prowadzenie spraw majątkowych i geodezyjnych, w tym rejestrów;
- uczestnictwo w targach, prezentacjach i konferencjach oraz prowadzenie spraw administracyjno - biurowych.
Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna jest jednym z najlepiej pr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.