Specjalista w Dziale Obsługi Klienta (z jęz. czeskim)
Aktualnie dla Naszego Klienta – firmy z branży e-commerce – poszukujemy kandydata na stanowisko:
Główne obowiązki na stanowisku:
• Telefoniczna i mailowa obsługa klientów czeskich,
• Koordynacja zamówień klientów – opieka nad klientami, odpowiadanie na pytania,
• Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na rynku czeskim,
• Bieżąca współpraca z innymi działam w firmie.
Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie,
• Biegła znajomość jęz. czeskiego – mile widziany native speaker,
• Dobra znajomość jęz. angielskiego i polskiego – pozwalająca na swobodną komunikację ze współpracownikami w Polce, jak i za granicą (kontakt mailowy),
• Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientami,
• Praktyczna obsługa programów MS Office,
• Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Ciekawą pracę w firmie charakteryzującej się swobodną atmosferą, młodym i dynamicznym zespołem,
• Umowę o pracę – 3 miesięczny okres próbny z możliwością przejścia na umowę na czas nieokreślony,
• Pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku w g. 9:00-17:00,
• Atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od kompetencji i doświadczenia,
• Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport,
• Pracę w biurowcu w samym Centrum Warszawy.