Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
3 - 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie międzynarodowej branży FMCG
znajomość systemu SAP
zaawansowana znajomość środowiska MS Office
język angielski w stopniu bardzo dobrym
prawo jazdy kat. B
Zakres odpowiedzialności
Obsługa i wsparcie klientów wewnętrznych (Marketing, Trade Marketing)
Zarządzanie procesem zakupowym (identyfikacja wew. potrzeb, sourcing, wstępna selekcja, negocjacje, benchmark, definiowanie zamówienia lub kontraktu, ocena roczna lub powykonawcza)
Realizowanie wytycznych na poziomie centralnym i lokalnym z odniesieniu do obowiązujących procedur i polityk
Definiowanie zapytań ofertowych we współpracy z klientami wewnętrznymi
Monitorowanie rynku materiałów i usług promocyjno-marketingowych
Opracowywanie KPI do realizowanych projektów
Negocjacje handlowe
Tworzenie raportów, zestawień i protokołów końcowych
Wspieranie pionu Administracji w procesie tworzenia i obsługi zamówienia
W procesie rekrutacji wybranych kandydatów/kandydatki zaprosimy do wykonania testów zadaniowych z wykorzystaniem Excela i Power Pointa, których rezultaty staną się podstawą do zaproszenia do dalszego etapu rekrutacji.
Będziesz miał/-ła okazję pracować w międzynarodowym środowisku i rozwijać swoje umiejętności
Oferujemy umowę o pracę oraz bogaty pakiet benefitów