Opis stanowiska pracy
Miejsce pracy: Poznań (Wilda)
Wymiar etatu: część etatu lub samozatrudnienie
Zakres obowiązków:
- prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy,
- sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń zleceniobiorców i wykonawców, umów stażowych (pow. 20 na m-c),
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,
- rozliczanie kosztów podróży służbowych,
- naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, przygotowywanie dokumentacji dla ZUS,
- terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,
- wprowadzanie danych do systemu księgowego, kadrowo-płacowego,
- współpraca z Partnerami Fundacji i innymi instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS),
- księgowanie kosztów projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność,
- przygotowywanie sprawozdań i analiz finansowych oraz raportowanie na potrzeby władz organizacji,
- prowadzenie księgowości zgodnie ze standardami i przepisami ustawy o rachunkowości oraz ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych,
- wykonywanie innych zadań związanych z prawidłowym prowadzeniem księgowości.
Wymagania
WYMAGANIA PODSTAWOWE:
- kilkuletnie doświadczenie związane z prowadzeniem spraw kadrowo-płacowych
- praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- praktyczna znajomość kodeksu cywilnego w zakresie stosowania umów cywilno-prawnych (różnego typu),
- znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO KL, w tym zasad konkurencyjności
- praktyczna znajomość zagadnień dot. rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, umiejętność prowadzenia dokumentacji pracowniczej
- bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych, w szczególności aplikacji administracyjno-biurowych (środowisko Windows – MS Office, w szczególności Excel), programów kadrowo-płacowych, księgowych, sporządzania baz danych oraz obsługi Internetu,
- doskonała umiejętność organizacji pracy, samodzielność,
- umiejętności interpersonalne, odpowiedzialność i zdecydowanie,
- rzetelność, terminowość,
- lojalność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wykształcenie przynajmniej średnie (kierunkowe),
- ukończone odpowiednie kursy i szkolenia (aktualna wiedza!),
- umiejętność pracy w zespole.
Prosimy o przesłanie CV i krótkiego listu motywacyjnego.
WAŻNE! Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.
Prezentacja firmy
Fundacja Aktywności Lokalnej (zał. w 2007) od początku dynamicznie rozwi...
Fundacja Aktywności Lokalnej (zał. w 2007) od początku dynamicznie rozwija działalność szkoleniowo-doradczą, w szczególności specjalizując się w prowadzeniu zajęć z umiejętności miękkich (rozwój osobisty i zawodowy) dla różnych grup odbiorców. Kadra Fundacji to grono wykwalifikowanych specjalistów – trenerów, doradców i konsultantów, która pracowała przy ponad 100 projektach szkoleniowo-doradczych. FAL prowadzi agencję zatrudnienia (wpis do KRAZ) oraz instytucję szkoleniową (wpis do RIS). FAL była wydawcą „Inicjatyw Obywatelskich” – dodatku do regionalnego wydania Gazety Wyborczej oraz angażuje się ogólnopolskie akcje społeczne, m.in. Masz Głos, Razem’89.
W latach 2011-2014 FAL była realizatorem m.in. innowacyjnego projektu "MAM DZIECKO - PRACUJĘ (...) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, którego celem jest wzrost konkurencyjności Wielkopolski poprzez wzmocnienie adaptacyjności matek i ojców na rynku pracy w wyniku analizy, testowania i wdrożenia w latach 2011-2014 modelu współpracy międzysektorowej wspierającego godzenie życia zawodowego i prywatnego opartego o ideę flexicurity. Projekt realizowany jest w partnerstwie z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Poznaniu oraz Centrum Work-Life Balance w Kokkedal (Dania).
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/04/2019
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Czas trwania umowy
- do uzgodnienia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 2 000PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja