Opis stanowiska pracy

 

Ubezpieczenia Online sp. z o.o., jedna z największych w Polsce multiagencji w Polsce, do swojego działu marketingu poszukuje specjalisty ds. social media.

 

Do zadań kandydata będą należały następujące działania:

 

  • aktywność na portalach społecznościowych Facebook i Twitter;

  • aktualizacja fanpage’a, publikowanie postów, umieszczanie filmów, administracja strony;

  • odpowiadanie na pytania użytkowników, tworzenie dyskusji, przeprowadzanie ankiet preferencji na stronach internetowych;

  • budowanie relacji z potencjalnymi klientami firmy, odbiorcami marki;

  • opieka na wysyłaniem mailingów.

 

Zapewniamy:

 

  • pracę na 1/2 etatu;

  • możliwość prowadzenia działań marketingowych w social media w pełnej wyzwań branży;

  • samodzielne stanowisko pracy.

 

 

Wymagania

Wymagania wobec kandydata:

  • umiejętność promowania marki na Facebooku i Twitterze, potwierdzona portfolio;
  • umiejętność tworzenia grafik i infografik na potrzeby social media;
  • mile widziany status studenta;
  • samodzielność w działaniu.

Prezentacja firmy

Działamy na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego, prowadząc portal infor... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/11/2014
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi