#

Specjalista Service Desk

MSD Polska

Warszawa, mazowieckie

MSD Polska
MSD jest jednym z liderów w przemyśle farmaceutycznym na świecie. Od ponad 25 lat działa również w Polsce. Misją firmy jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze ochrony zdrowia. W 2010 roku otworzyliśmy w Warszawie globalne Centrum zarządzania danymi z badań klinicznych oraz zdarzeń niepożądanych, które nieustannie się rozwija i stwarza również możliwości dla studentów.

Obecnie do naszego Centrum poszukujemy:

Specjalista Service Desk

Miejsce pracy: Warszawa

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Zakres obowiązków:

  • rozwiązywanie problemów sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez użytkowników
  • przygotowywanie pod kątem informatycznym nowych stanowisk pracy
  • nadzór nad bezpieczeństwem i ciągłością pracy środowiska informatycznego
  • ocena istniejących rozwiązań systemowych używanych przez działy DMC i proponowanie nowych rozwiązań
  • wsparcie administratorów systemów w bieżących zadaniach
  • uczestnictwo w wewnętrznych projektach wdrożeniowych
  • tworzenie dokumentacji oraz instrukcji dla użytkowników systemów informatycznych
  • prowadzenie szkoleń IT dla nowych pracowników.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki informatyka lub inne techniczne)
  • min. 12 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość systemów MS Windows 7/10 oraz pakietu MS Office
  • zaawansowana znajomość MS Excel
  • umiejętność konfigurowania i diagnozowania sprzętu: komputery, drukarki, skanery
  • podstawowa wiedza na temat sieci komputerowych
  • znajomość Active Directory oraz środowiska Windows Server
  • podstawowa znajomość Microsoft Sharepoint
  • umiejętność konfiguracji urządzeń mobilnych Apple
  • gotowość do bieżącego rozwiązywania problemów uzytkowników
  • elastyczność w organizacji pracy własnej
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem wewnętrznym
  • umiejętność przekazywania wiedzy użytkownikom
  • kreatywność w proponowaniu usprawnień środowiska IT
  • proaktywne podejście.

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w zespole IT w międzynarodowej korporacji
  • możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • dużą odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
  • pracę z nowoczesnymi technologiami
  • przyjazny i chętny do pomocy zespół
  • dynamiczne środowisko pracy
  • wiele inicjatyw wewnętrznych angażujących pracowników – wolontariat, akcje charytatywne, biegi długodystansowe, grupowe zajęcia sportowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi