MSD jest jednym z liderów w przemyśle farmaceutycznym na świecie. Od ponad 25 lat działa również w Polsce. Misją firmy jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze ochrony zdrowia. W 2010 roku otworzyliśmy w Warszawie globalne Centrum zarządzania danymi z badań klinicznych oraz zdarzeń niepożądanych, które nieustannie się rozwija i stwarza również możliwości dla studentów.
Obecnie do naszego Centrum poszukujemy:
Obecnie do naszego Centrum poszukujemy:
Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: WarszawaAktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- rozwiązywanie problemów sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez użytkowników
- przygotowywanie pod kątem informatycznym nowych stanowisk pracy
- nadzór nad bezpieczeństwem i ciągłością pracy środowiska informatycznego
- ocena istniejących rozwiązań systemowych używanych przez działy DMC i proponowanie nowych rozwiązań
- wsparcie administratorów systemów w bieżących zadaniach
- uczestnictwo w wewnętrznych projektach wdrożeniowych
- tworzenie dokumentacji oraz instrukcji dla użytkowników systemów informatycznych
- prowadzenie szkoleń IT dla nowych pracowników.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki informatyka lub inne techniczne)
- min. 12 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość systemów MS Windows 7/10 oraz pakietu MS Office
- zaawansowana znajomość MS Excel
- umiejętność konfigurowania i diagnozowania sprzętu: komputery, drukarki, skanery
- podstawowa wiedza na temat sieci komputerowych
- znajomość Active Directory oraz środowiska Windows Server
- podstawowa znajomość Microsoft Sharepoint
- umiejętność konfiguracji urządzeń mobilnych Apple
- gotowość do bieżącego rozwiązywania problemów uzytkowników
- elastyczność w organizacji pracy własnej
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem wewnętrznym
- umiejętność przekazywania wiedzy użytkownikom
- kreatywność w proponowaniu usprawnień środowiska IT
- proaktywne podejście.
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w zespole IT w międzynarodowej korporacji
- możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia zawodowego
- dużą odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
- pracę z nowoczesnymi technologiami
- przyjazny i chętny do pomocy zespół
- dynamiczne środowisko pracy
- wiele inicjatyw wewnętrznych angażujących pracowników – wolontariat, akcje charytatywne, biegi długodystansowe, grupowe zajęcia sportowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.