OBOWIĄZKI:
• planowanie, prowadzenie i koordynacja działań marketingowych
• realizacja internetowych kampanii reklamowych i innych działań marketingowych
• prowadzenie działań content marketingowych w Social Media
• analiza ruchu i zachowania na stronie, wyciąganie wniosków oraz rekomendacja zmian
• monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych
• opracowywanie materiałów marketingowych
• przygotowywanie raportów i analiz
WYMAGANIA:
• doświadczenie związane z pozycjonowaniem serwisów internetowych
• biegła znajomość Google Analytics/Google AdWords/Facebook Ads
• znajomość narzędzi i serwisów wspomagających działania SEO
• wiedza dotycząca zagadnień związanych z content marketingiem
• umiejętność analizy danych
• umiejętność współpracy z deweloperami
OFERUJEMY:
• odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w firmie nowych technologii w segmencie mediów elektronicznych
• "Work-hard, play-hard atmosphere"
• pracę w młodym i dynamicznym zespole
• możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych
• motywacyjny system wynagrodzenia
• kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją interaktywną, której siłą i... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.