Rodzaj pracy: Niepełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Internet / e-commerce
UWAGA!
Poszukujemy osób będących specjalistami w dziedzinie SEM, wykluczając działania SEO które realizujemy już wewnętrznie. Oferujemy wymiar pracy równy 20-40h w miesiącu na fakturę VAT (preferowane) lub umowę o dzieło. Nie zależy nam na płaceniu wyłącznie za efekt dla jednej strony, ponieważ mamy wiele stron szkoleń oraz portali markowych, gdzie musimy utrzymywać kontrolę nad realizowanymi działaniami SEM.
Szukamy specjalistów którzy pracują na zasadzie freelance, bądź poszukują dodatkowej pracy poza zatrudnieniem stałym. Co więcej, osoba na tym stanowisku będzie blisko współpracowała z naszym specjalistą SEO oraz Web Developerem. Osoba na tym stanowisku może pracować zdalnie z dowolnego miejsca w Polsce i w elastycznych godzinach, wymagana jest dostępność poprzez Skype i telefon. Zależy nam na długofalowej współpracy i zdrowych relacjach.
Opis stanowiska pracy
Jako Specjalista SEM będziesz odpowiedzialny(a) za:
• Stałe monitorowanie, wyszukiwanie i optymalizowanie słów kluczowych dla reklam kampanii
• Optymalizację stawek kampanii SEM (aktualnie głównie AdWords)
• Optymalizację reklam tekstowych, graficznych i interaktywnych pod kątem najlepszej konwersji
• Optymalizację kampanii remarketingowych i grup odbiorców
• Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii SEM w AdWords i sieciach partnerskich
• W przyszłości również planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii SEM w Social Media (Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube)
• Określanie budżetu kampanii SEM i jego efektywną realizację
• Definiowanie konwersji AdWords oraz celów Google Analytics, które pozwalają analizować skuteczność kampanii
• Tworzenie raportów i audytów na potrzeby kampanii SEM, które prezentują wskazówki do ulepszeń i wskaźniki skuteczności kampanii
Nasze oczekiwania
• Co najmniej 1-2 lata na podobnym stanowisku
• Biegłość w monitorowaniu, wyszukiwaniu i optymalizowaniu słów kluczowych dla reklam kampanii
• Biegła znajomość zagadnień z zakresu SEM w AdWords i sieciach partnerskich
• Biegła znajomości narzędzi analitycznych Google: Analytics, AdWords, Google Console
• Dokładność, terminowość i zaangażowanie w pracę
• Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność i innowacyjność
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Dodatkowym atutem będzie doświadczenie z zakresu SEM w Social Media
Oferujemy
• Umowę kontraktową na fakturę VAT lub umowa o dzieło
• Zarobki na dobrym poziomie przy odnoszeniu sukcesów w działaniu
• Pracę zdalną w elastycznych godzinach z dowolnego miejsca w Polsce
• Przyjazną atmosferę współpracy
Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.