Opis stanowiska pracy
Do nowo otwieranego farmaceutycznego zakładu produkcyjnego specjalizującego się w produkcji sterylnej poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Specjalista p.o. Kierownika ds. Kontroli Jakości
Zadania:
- Samodzielne wykonywanie i ocena badań mikrobiologicznych i chemicznych w celu dostarczania informacji o jakości badanych materiałów wyjściowych, produktów pośrednich, materiałów opakowaniowych, produktów luzem oraz produktów końcowych w oparciu o normy, specyfikacje, farmakopeę, zasady GMP, GLP i GRP.
- Zatwierdzanie dokumentów, raportów oraz wyników analiz w systemie.
- Zatwierdzanie specyfikacji, instrukcji próbkowania oraz metod analitycznych; opracowanie i wdrożenie procedur kontroli jakości.
- Koordynacja i nadzór nad umowami kontraktowymi oraz analizami zlecanymi na zewnątrz.
- Nadzór nad funkcjonowaniem działu kontroli jakości w tym badań stabilności, walidacji i kalibracji; zapewnienie przeprowadzenia i udokumentowania wymaganych badań i analiz.
- Sprawdzanie prowadzenia konserwacji pomieszczenia laboratoryjnego i aparatury w dziale.
- Monitorowanie i kontrola środowiska w zakładzie produkcyjnym.
- Zapewnienie przepływu informacji, zgodnie z instrukcjami i procedurami w celu realizacji operacji produkcyjnych w zgodzie z polityką bezpieczeństwa, jakości, higieny i celów firmy.
- Utrzymywanie niezbędnych standardów bezpieczeństwa i higieny w odniesieniu do pomieszczeń strefy pracy, produkcji i kontroli oraz kontrola zgodności warunków z procedurami.
- Zapewnienie zgodności operacji wytwarzania z wymaganiami BHP.
- Uczestnictwo w realizacji działań naprawczych wynikających z przeprowadzonych wewnętrznych i zagranicznych audytów jakości.
- Uczestnictwo w działaniach związanych z produktem niezgodnym , reklamacjami, wycofaniem oraz odchyleniami.
- Przeprowadzanie działań wyjaśniających w przypadku uzyskania wyniku nietypowego, niezgodnego ze specyfikacją.
- Kontrola warunków przechowywania surowców, materiałów opakowaniowych i gotowych produktów farmaceutycznych oraz zapewnienie przechowywania dokumentacji serii.
Oferujemy atrakcyjne i stabilne warunki pracy, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia, szkolenia wspierające rozwój zawodowy, przyjazną atmosferę pracy.
Wymagania
- Dyplom ukończenia studiów wyższych na jednym z następujących kierunków: biologia, farmacja, analityka medyczna, biotechnologia, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna i procesowa albo posiadać ukończone studia wyższe na kierunku lekarskim lub kierunku weterynaria.
- Co najmniej dwuletni staż pracy w wytwórniach produktów leczniczych (mile widziana produkcja sterylna) przy wykonywaniu czynności z zakresu analizy jakościowej i ilościowej produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych lub innych badań i czynności kontrolnych niezbędnych do oceny jakości produktów leczniczych i warunków ich wytwarzania
- Znajomość zasad GMP (potwierdzona świadectwami ukończenia szkoleń z zakresu Dobrej Praktyki Wytwarzania)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (praca na co dzień wykonywana jest w środowisku anglojęzycznym, rozmowy kwalifikacyjne prowadzone są po angielsku).
- Doświadczenie w prowadzeniu audytów zewnętrznych i wewnętrznych.
- Biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows).
- Dyspozycyjność i akceptacja dla pracy w godzinach wczesnoporannych.
Prezentacja firmy
Doradztwo i kosultingu dla branży farmaceutycznej.<br/>Zajmujemy się tak...
Doradztwo i kosultingu dla branży farmaceutycznej.
Zajmujemy się także szeroko pojętym handlem międzynarodowym produktów farmaceutycznych, chemicznych i kosmetycznych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/03/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Laboratorium / Farmacja / Biotechnologia