Opis stanowiska pracy
Nasz klient to firma oferująca kompleksową obsługę celną oraz doradztwo w handlu międzynarodowym, dostarczająca rozwiązania w zakresie zarządzania procesami importowymi, eksportowymi oraz klasyfikacją celną towarów.
Naszym kandydatom oferujemy pracę polegającą na:
- Codziennej obsłudze klienta międzynarodowego (kontakt mailowy oraz telefoniczny)
- Praktycznym stosowania przepisów i regulacji celnych w imporcie i eksporcie
- Sprawdzaniu poprawności dokumentacji handlowej
- Przetwarzaniu i monitorowaniu transakcji klienta w systemie
- Wsparciu i pomocy technicznej dla klienta
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie
- Umiejętności analitycznych, w tym doświadczenia w pracy w arkuszu kalkulacyjnym Excel
- Gotowości do pracy w systemie zmianowym
- Nastawienia na rozwiązywanie problemów i umiejętność łączenia wielu wątków
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- Znajomość języka niemieckiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Zdobycie doświadczenia w firmie będącej liderem w swojej branży
- Pracę w środowisku międzynarodowym, w młodym i dynamicznym zespole
- Konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjany oraz opiekę medyczną
- Szkolenia oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy
Prezentacja firmy
Klient serwisu infoPraca.pl o ugruntowanej pozycji na rynku.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Inne