#

Specjalista / Konsultant w dziale Call Center

SKOK Centrum

Bytom, śląskie

SKOK Centrum
SKOK Centrum SKOK Centrum SKOK Centrum
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Centrum
poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista / Konsultant w dziale Call Center

Miejsce pracy: Bytom

Możesz stać się współtwórcą nowej komórki organizacyjnej tworzonej instytucji finansowej z 25 letnim doświadczenie na polskim rynku bankowym. Dział Call Center będzie miał za zadanie całościowe przejęcie obsługi klienta za pomocą kanałów zdalnych. Praca skupiona będzie głównie wokół klientów aktywnych, tak więc wiązać się będzie z wysokim prawdopodobieństwem transakcyjności, a co za tym idzie z możliwością uzyskania wysokich premii od sprzedaży.

Stawiamy na profesjonalistów, nawet jeżeli dziś nie jesteś biegle wyspecjalizowany w produktach kredytowych, ale posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne, lubisz kontakt z klientem, potrafisz go zaciekawić – wówczas ta praca jest dla Ciebie. Możesz liczyć na opiekę mentora, a także szkolenia produktowe oraz sprzedażowe.

Otrzymasz nowoczesne narzędzia pracy, m.in. automatyczny system Call Center oraz system do generowania indywidualnej oferty kredytowej dla każdego klienta Kasy. Udostępnione narzędzia pozwolą Ci w efektywny sposób realizować stawiane przed Tobą zadania.

 

Zakres obowiązków:

Główne:

  • oferowanie za pośrednictwem kanałów zdalnych produktów bankowych, w szczególności pożyczek i kredytów
  • umawianie spotkań z doradcami w placówkach stacjonarnych

Dodatkowe:

  • obsługa połączeń przychodzących z infolinii,
  • obsługa zapytań internetowych dot. oferty pożyczkowej.

Oczekiwania stawiane kandydatom:

  • minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze klienta,
  • umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • nastawienie na realizację zadań,
  • dążenie do osiągania wysokich wyników prowizyjnych,
  • pewność siebie w kontaktach z klientami,
  • motywacja i zaangażowanie,
  • umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość produktów kredytowych będzie dodatkowym atutem.

Co oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę (pełny etat - dochód netto 3000 PLN - 6000 PLN),
  • przyjazne środowisko pracy, szkolenia oraz opiekę mentora
  • profesjonalne narzędzia pracy: automatyczny system do obsługi telefonicznej, systemy do generowania ofert produktowych,
  • możliwość rozwoju zawodowego – atrakcyjna ścieżka kariery,
  • realny wpływ na to, ile zarabiasz poprzez bardzo atrakcyjny system prowizyjny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi