+ współtworzenie i realizowanie strategii PPC/SEM dla firm z różnych branż
+ planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych Google Adwords, Facebook, Linkedin oraz w innych mediach internetowych
+ planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych rozliczanych w modelach efektywnościowych
+ analiza i optymalizacja kampanii pod kątem zakładanych celów biznesowych i/lub KPI
+ aktywny kontakt z klientem (raportowanie, omawianie wyników kampanii, rekomendacje zmian)
+ doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w wyszukiwarkach poparte konkretnymi projektami lub referencjami
+ doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords poparte udziałem w szkoleniach i uzyskaniem certyfikatu Google lub/oraz wynikami przeprowadzonych kampanii
+ umiejętność dokonywania analiz statystycznych i efektywnościowych z przebiegu kampanii
+ umiejętność samodzielnego wyznaczania i realizacji postawionych celów
+ umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy z zakresu SEM poprzez śledzenie rozwoju i nowości branżowych
interprima to nieduża wyspecjalizowana agencja reklamy internetow... Rozwiń
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. <br/> <br/>Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. <br/> <br/>Tw... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.