Opis stanowiska pracy

+ współtworzenie i realizowanie strategii PPC/SEM dla firm z różnych branż

+ planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych Google Adwords, Facebook, Linkedin oraz w innych mediach internetowych

+ planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych rozliczanych w modelach efektywnościowych

+ analiza i optymalizacja kampanii pod kątem zakładanych celów biznesowych i/lub KPI

+ aktywny kontakt z klientem (raportowanie, omawianie wyników kampanii, rekomendacje zmian)

Wymagania

+ doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych w wyszukiwarkach poparte konkretnymi projektami lub referencjami
+ doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords poparte udziałem w szkoleniach i uzyskaniem certyfikatu Google lub/oraz wynikami przeprowadzonych kampanii
+ umiejętność dokonywania analiz statystycznych i efektywnościowych z przebiegu kampanii
+ umiejętność samodzielnego wyznaczania i realizacji postawionych celów
+ umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy z zakresu SEM poprzez śledzenie rozwoju i nowości branżowych

Prezentacja firmy

interprima to nieduża wyspecjalizowana agencja reklamy internetow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi