Opis stanowiska pracy
Jesteśmy polską firmą o ugruntowaej pozycji na rynku. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Do podstawowych obowiązków będzie należało:
- Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie Klienta o stanie realizacji zleceń
- Udział w przygotowywaniu ofert handlowych
- Kontrola realizacji zamówień
- Prowadzenie negocjacji z klientem
- Telefoniczna obsługa Klientów
- Pozyskiwanie Klientów Biznesowych na podległym terenie
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Oferujemy:
- pracę stacjonarną w Wodzisławiu Śląskim
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przejrzysty system premiowy
Zainteresowanych zapraszamy na naszą stronę internetową. Aplikacje prosimy przysyłać drogą elektroniczną z podaniem nr ref. "CS/AS/2014".
W przesyłanych dokumentach prosimy zawrzeć następujacą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Wymagania
- Wiedza z zakresu sprzedaży i negocjacji.
- Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego.
- Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca kontakty z obcojęzycznym klientem.
- Umiejętność efektywnej komunikacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
Prezentacja firmy
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie diagnostyki, napraw oraz...
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie diagnostyki, napraw oraz sprzedaży elementów automatyki przemysłowej
Jesteśmy grupą ludzi, dla których wspólnym mianownikiem jest zainteresowanie szeroko pojętym przemysłem.
Wieloletnie doświadczenie oraz znajomość oczekiwań klientów w połączeniu ze stosowaniem wysokich standardów obsługi klienta, zaowocowały osiągnięciem pozycji eksperta na rynku usług serwisowych.
Naszą uwagę i energię skupiamy na realizacji celu, którym jest wspieranie partnerów w zapewnieniu ciągłości pracy i bezpieczeństwie załogi. Takie ustanowienie priorytetów zaowocowało zbudowaniem Programu Serwisowego, gdzie w zależności od poziomu technologicznego, posiadanych zasobów jak i potrzeb kierownictwa wysokiego i średniego szczebla, oferujemy wraz z realizacją napraw, szereg komplementarnych usług.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/04/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 2 700PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta