Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
• Wystawianie i weryfikację poprawności ofert produktowych na platformach sprzedażowych Ebay, Amazon, Allegro
• Optymalizację ofert w oparciu o SEO, nowości na wyżej wymienionych platformach
• Kontrolę i modyfikację cen produktów, biorąc pod uwagę standardy rynkowe i przyjętą politykę cenową firmy
• Obsługę, modyfikacje i zarządzanie ofertami
• Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów z produktami
Zapewniamy:
• Sympatyczną atmosferę pracy w młodym i bardzo dynamicznym zespole
• Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w doświadczonej firmie
• Możliwość relaksu i odpoczynku w miejscu pracy
• Możliwość częściowego wykonywania pracy z domu
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Kartę Benefit Multisport
• Nowoczesne biuro w centrum Wrocławia, otwarte 24h. Posiadamy wygodne fotele i biurka, a także ekspres do kawy z automatycznym spienianiem mleka
Wymagamy:
• Wysokich umiejętności interpersonalnych i kultury osobistej
• Dobrej znajomości obsługi komputera
• Bardzo dobrej znajomości programu MS Excel oraz OpenOffiice Calc
• Przynajmniej podstawowej wiedzy w zakresie HTML’a
• Znajomości angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
• Ogólna wiedza na temat sprzedaży online będzie dodatkowym atutem
Krótko o nas:<br/><br/>- Dysponujemy wiedzą techniczną i sprawdzo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.