Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 2
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Badania / Rozwój, Praca IT - Bazy danych, Praca Internet / e-commerce, Praca IT - Kontrola jakości
Commoditech świadczy usługi informatyczne na terenie Polski i Europy Zachodniej. Wspieramy naszych klientów w zakresie doradztwa, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą, integracji i utrzymania systemów. W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: Białystok
Praca od zaraz w oparciu o umowę zlecenie/dzieło/B2B w pełnym wymiarze lub pół etatu.
Do każdego zgłoszenia należy zamieścić poniższą zgodę na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Commoditech Sp. z. o. o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa, zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów związanych z procesem rekrutacji. Niniejsza zgodę składam dobrowolnie i oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)".
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
- Doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych użytkowników
- Znajomość Active Directory
- Wiedza z zakresu sieci WLAN, WAN, WI-FI
- Znajomość systemu Windows 7-10, Mac OS
- Obsługa końcówek SCCN