Opis stanowiska pracy
Supportit Sp. z o. o. (Garwolin)
Przedział wynagrodzenia:3000,00 zł - 3500,00 zł / Miesięczny (Brutto)
Premie, dodatki: TAK
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Czas trwania umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Oferty pracy na IT - Konsulting
Opis stanowiska pracy
Główne zadania :
- wsparcie użytkowników systemów informatycznych
- przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników
- rozwiązywanie zgłoszonych spraw
- przekazywanie spraw trudnych (i monitorowanie ich postępów) do zespołów specjalistów
- informowanie użytkownika o postępach prac
- dokumentowanie prowadzonych działań
Wymagania
Wymagania
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Możliwość pracy poza Warszawą
- Prawo jazdy kategorii B
- Bardzo dobra znajomość sieci LAN i WAN
- Znajomość technologii informatycznych: komputery osobiste, laptopy, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne MS Windows
-Komunikatywność i wysoka kultura osobista
-Umiejętność szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów
CV prosimy przesyłać na adres mailowy. Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w CV informacji o dyspozycyjności do pracy. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prezentacja firmy
Supportit powstała w wyniku połączenia doświadczenia i kompetencj...
Supportit powstała w wyniku połączenia doświadczenia i kompetencji specjalistów z różnych obszarów IT związanych z rozwojem oprogramowania, administracją systemami serwerowymi oraz systemami zarządzania bazami danych. Jesteśmy młodym, ambitnym zespołem profesjonalistów ukierunkowanych na ciągły rozwój. Swoje działania skupiamy na nowych technologiach.
Jako firma stawiamy sobie za cel dostarczanie skutecznych i wygodnych w użyciu narzędzi informatycznych wspomagających biznes naszych klientów.
Naszym priorytetem jest dostarczanie rozwiązań, które płynnie wpiszą się w dotychczasowe procedury firmy, pozwalając na ich integrację i optymalizację.
Nasz sposób pracy jest podporządkowany potrzebom i możliwościom, które ustalamy wspólnie podczas spotkań w firmie oraz na podstawie analizy pozyskanych informacji. Zdajemy sobie sprawę, że dla firmy nadrzędnym celem jest niezakłócone i ciągłe działanie nawet podczas wdrażania koniecznych zmian.
W zakres podstawowej działalności Supportit wchodzą:
■konsulting informatyczny
■szeroko pojęty outsourcing usług IT oraz sprzętu
■wdrożenia i administracja systemami informatycznymi klasy MSP, ERP
■administracja platform serwerowych i bazodanowych
■rozwój oprogramowania
■dostawy sprzętu
■wsparcie w godzinach dostosowanych do potrzeb klienta
Dostarczamy najbardziej efektywne rozwiązania IT wykorzystując nasze doświadczenie branżowe, sprawdzone standardy oraz szerokie zaplecze gotowych komponentów. Zawsze dbamy o jakość dostarczanych przez nas rozwiązań i oferujemy możliwość stałej współpracy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/08/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe inżynierskie
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Hardware / Information Systems