Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć m.in. będzie:
• Pełna obsługa kadrowa pracowników: umowy, aneksy, prowadzenie teczek osobowych;
• Obsługa płacowa pracowników, w tym: sporządzanie list płac, powadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym;
• Sporządzanie umów cywilno – prawnych i ich rozliczanie,
• Załatwianie spraw emerytalno – rentowych w oparciu o zgłaszane wnioski pracowników;
• Monitorowanie zmian obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiednie ich zastosowanie w sprawach kadrowych;
• Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień z zakresu kadr na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS, PEFRON);
• Tworzenie regulaminów i procedur kadrowo-płacowych;
• Prowadzenie kontroli dotyczących działu kadrowego (ZUS, Państwowa Inspekcja Pracy, itp.)
• Współpraca z innymi działami firmy.
• Mile widziane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ZZL, ekonomia, finanse);
• Min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
• Dobra znajomość obsługi programu Comarch ERP OPTIMA Kadry i Płace;
• Dobra znajomość programu Płatnik;
• Samodzielność w naliczaniu wynagrodzeń;
• Praktyczna znajomość prawa pracy oraz przepisów ZUS;
• Podstawowa znajomość prawa w zakresie zatrudniania cudzoziemców;
• Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office;
• Dobra organizacja pracy;
• Umiejętność analitycznego myślenia.
Oferujemy:
• umowę o pracę,
• stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników pracy,
• ciekawą pracę z doświadczonym zespołem.
Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Firma zajmująca się wynajmem, sprzedażą i naprawą sprzętu ciężkie... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.