Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
przygotowywanie i koordynowanie dokumentacji przetargowej po stronie oferenta
współpraca z innymi działami w zakresie opiniowania specyfikacji zamówienia pod względem produktowym, warunków technicznych, realizacji obsługi, zabezpieczeń i gwarancji finansowych
Wymagania:
minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku oraz w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych
biegła znajomość ustawy o zamówieniach publicznych i procedur przetargowych, po stronie wykonawcy, oferenta.
doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność
Umiejętność pracy pod presją czasu
biegła obsługa komputera, pakietu MS Office, przeszukiwania stron WWW
zdolności analityczne i umiejętność myślenia strategicznego
znajomości języka angielskiego
odporność na stres
Oferujemy:
stabilne warunki zatrudnienia
niezbędne narzędzia i komfortowe warunki pracy
dodatkowe benefity: opieka medyczna
Prezentacja firmy
Nasza firma działa już od ponad 18 lat,
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
23/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?