#

specjalista ds. zakupów

Randstad Polska Sp. z o.o.

Sulęcin, lubuskie

Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.

Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, zlokalizowanej w Sulęcinie, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:

specjalista ds. zakupów

Nr ref.: 22209
Praca stała
Lokalizacja: Sulęcin

Zakres obowiązków:
  • planowanie i realizację zakupów komponentów i materiałów zgodnie z planem produkcji i prognozami sprzedaży
  •  zabezpieczenie terminowych dostaw
  • aktualizacja informacji o terminach realizacji zamówień
  • eskalowanie opóźnień i sytuacji krytycznych związanych z potencjalnym brakiem materiałów do produkcji

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe (logistyka, zarządzanie produkcją, ekonomia)
  • min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego - warunek konieczny
  • znajomość systemu operacyjnego SAP - mile widziane
  • biegła obsługa programów Microsoft (głównie Excel)

Oferta:
  •  praca w międzynarodowym środowisku
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi