Opis stanowiska pracy

• Kompleksowa organizacja i prowadzenie procesu zakupowego zgodnie z regulacjami wewnętrznymi; 
• Analiza dokumentacji technicznej,
• Analiza ofert na dostawę usług i materiałów,
• Przygotowanie i monitorowanie zamówień towarów i usług;
• Negocjowanie i renegocjowanie warunków współpracy z dostawcami;
• Koordynowanie realizacji umów i zamówień;
• Przygotowanie raportów i analiz kosztowych;
• Tworzenie, archiwizacja i zarządzanie dokumentacją zakupową.
• Współpraca w pozyskiwaniu nowych kontraktów,
• Dobór optymalnych rozwiązań technicznych i handlowych dla klienta

Wymagania

• Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok (mile widziane w obszarze HVAC, C.O. i Wod-Kan);
• Wykształcenia wyższego;
• Wysokiego poziomu kompetencji interpersonalnych, w szczególności komunikatywności i wywierania wpływu;
• Umiejętności analitycznych;
• Dobrej znajomość programu MS Office, Auto CAD, Norma
• Dobrej organizacji pracy i otwartości na współpracę z innymi działami;
• Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność (praca „z liczbami”) i odpowiedzialność
• Dyspozycyjność
• Terminowość i skrupulatność,
• Nastawienie na realizację określonego celu,
• Umiejętność pracy pod presją czasu.
• Duża samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji w szybko zmieniającym się otoczeniu
• Mile widziana znajomość języka angielskiego;

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą branży budowlanej. Projektujemy, wykonujemy i wyposażamy ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi