• Kompleksowa organizacja i prowadzenie procesu zakupowego zgodnie z regulacjami wewnętrznymi;
• Analiza dokumentacji technicznej,
• Analiza ofert na dostawę usług i materiałów,
• Przygotowanie i monitorowanie zamówień towarów i usług;
• Negocjowanie i renegocjowanie warunków współpracy z dostawcami;
• Koordynowanie realizacji umów i zamówień;
• Przygotowanie raportów i analiz kosztowych;
• Tworzenie, archiwizacja i zarządzanie dokumentacją zakupową.
• Współpraca w pozyskiwaniu nowych kontraktów,
• Dobór optymalnych rozwiązań technicznych i handlowych dla klienta
• Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok (mile widziane w obszarze HVAC, C.O. i Wod-Kan);
• Wykształcenia wyższego;
• Wysokiego poziomu kompetencji interpersonalnych, w szczególności komunikatywności i wywierania wpływu;
• Umiejętności analitycznych;
• Dobrej znajomość programu MS Office, Auto CAD, Norma
• Dobrej organizacji pracy i otwartości na współpracę z innymi działami;
• Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność (praca „z liczbami”) i odpowiedzialność
• Dyspozycyjność
• Terminowość i skrupulatność,
• Nastawienie na realizację określonego celu,
• Umiejętność pracy pod presją czasu.
• Duża samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji w szybko zmieniającym się otoczeniu
• Mile widziana znajomość języka angielskiego;
Jesteśmy firmą branży budowlanej. Projektujemy, wykonujemy i wyposażamy ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.