Zakres obowiązków:
• Pozyskiwanie nowych dostawców, negocjacje handlowe;
• Dokonywanie zakupów zgodnie z ustalonymi procedurami;
• Poszukiwanie nowych rozwiązań i produktów;
• Analizowanie poziomu zapotrzebowania na surowce, materiały i towary;
• Przygotowywanie dokumentacji zakupowej;
• Prowadzenie działań optymalizujących koszty generowane w łańcuchu dostaw.
Oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodne prowadzenie rozmów oraz przygotowanie umów i zamówień zakupu w tym języku;
• Min. roczne doświadczenie w negocjacjach handlowych i utrzymaniu dobrych relacji z dostawcami;
• Komunikatywność i umiejętność efektywnej współpracy w zespole;
• Zdolności negocjacyjne i analityczne;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa pe... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.