#

Specjalista ds. zakupów strategicznych

MasterHR

Szczecin, zachodniopomorskie

MasterHR

Specjalista ds. zakupów strategicznych

Od: MasterHR
Miejsce pracy: Szczecin

Zadania:

  • Budowanie i rozwijanie relacji i współpracy z nowymi dostawcami,
  • Optymalizacja kosztów zakupów i wyszukiwanie nowych dostawców,
  • Sporządzanie raportów na temat dostawców,
  • Monitorowanie i analiza cen i rynku,
  • Prowadzenie negocjacji cenowych i zakupowych (czas dostawy, minima),
  • Aktualizacja systemu ERP,
  • Przeprowadzanie audytów dostawców.

Wymagania i pożądane umiejętności:

  • Doświadczenie w planowaniu i realizacji procesów zakupowych minimum 3 lata,
  • Wykształcenie wyższe techniczne/ekonomiczne,
  • Znajomość branży elektro, stali, miedzi - będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (umożliwiającym swobodną komunikację z Klientami),
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • Doświadczenie w pracy z systemem ERP (MS Dynamics AX 2012 będzie dodatkowym atutem),
  • Prawo jazdy kat. B.,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole,
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z dostawcami,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i kreatywność,
  • Obowiązkowość, rzetelność i terminowość.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie z dojrzałą kulturą organizacyjną,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • Adekwatne narzędzia pracy, m.in. telefon służbowy,
  • Prywatną opiekę medyczną i kartę multisport,
  • Realne szanse na rozwój zawodowy, osobisty i awanse w strukturach Firmy,
  • Możliwość współpracy z jednymi z najlepszych fachowców w branży na rynku krajowym i zagranicznym.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi