Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: RadomskoObowiązki:
- realizowanie procesu zakupowego na terenie kraju i Państw sąsiednich - klienci bezpośredni, dostawcy zewnętrzni,
- monitorowanie procesu zakupowego,
- nadzór nad logistyką,
- kontakty z kontrahentami - nawiązywanie relacji biznesowych, sprzedaż produktów,
- negocjacje handlowe.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- zaawansowana znajomość języka angielskiego,
- znajomość języka czeskiego lub języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- zdolności negocjacyjne,
- komunikatywność oraz dobra organizacja czasu pracy,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- samochód służbowy na użytek własny,
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmy,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach międzynarodowej grupy,
- pakiet świadczeń dodatkowych,
- atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.