Opis stanowiska pracy
Filters International Sp zo.o. jest firmą produkcyjną która wspiera swoich Klientów poprzez dostarczanie im najwyższej jakości produktów filtracyjnych stosowanych w centralach klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.
Główne obowiązki specjalisty ds. administracji i wsparcia sprzedaży:
- budowanie bazy dostawców
- przygotowanie i przeprowadzanie procesów zakupowych
- negocjowanie warunków zamówienia
- przygotowywanie transportu i dokumentów przewozowych
- obsługa logistyczna zamówień
- praca w systemie ERP
- przygotowywanie podstawowych zestawień i raportów z systemu
- obsługa i nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie
- telefoniczna i mailowa obsługa dostawców
- wystawianie faktur
- przygotowanie zestawień księgowych (wymaganych płatności)
- monitorowanie wpłat od Klientów
- windykacja przeterminowanych należności - przygotowywanie wezwań do zapłaty
Od kandydatów oczekujemy:
- zdolności analitycznego myślenia
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - min 2 lata
- umiejętności samodzielnej pracy
- wysokiej organizacji pracy
- znajomości MS Word i MS Excel
- komunikatywności
- sumienności
- dużej motywacji do pracy
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Filters International sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.