Naszym klientem jest, jeden z największych i wiodących na rynku polskim, dystrybutor stali – posiadający rozbudowaną sieć handlowo-produkcyjną w całej Polsce. Firma posiada własne Centrum Serwisowe i dostarcza szeroki wachlarz wyrobów ze stali.
Zakres obowiązków:
• Planowanie i realizacja zakupów w oparciu o plany produkcyjne i stany magazynowe
• Nadzór nad procesem składania i realizacji zamówień
• Stała współpraca z obecnymi dostawcami oraz poszukiwanie nowych dostawców - prowadzenie negocjacji, utrzymywanie pozytywnych relacji, koordynowanie procesu płatności
• Optymalizacja kosztów zakupowych
• Weryfikacja dostaw, kontrola stanów magazynowych
• Koordynacja przepływu towarów od producentów do klientów
• Kompletowanie i nadzór nad poprawnością dokumentacji
• Analizy rynku produktów i ich dostawców
Firma oferuje:
• Pracę w dynamicznym, rozwojowym środowisku
• Dużą samodzielność i elastyczność działania
• Rozwój w firmie będącej liderem na polskim rynku stali
• Atrakcyjny system wynagrodzeń.
Oczekiwania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży stalowej (preferowane w dziale zakupów lub sprzedaży)
• Dobra znajomość rynku lokalnego
• Doskonałe umiejętności negocjacyjne
• Wysokie kompetencje interpersonalne
• Samodzielność
• Umiejętność pracy pod presją czasu i w stresujących sytuacjach
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Dobra znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Zespół PRECISION HR tworzą konsultanci i praktycy z wieloletnim d... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.