(miejsce pracy: Wrocław i okolice)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• przygotowywanie zapytań ofertowych do podwykonawców, zbieranie ofert i ich analizowanie
• udział w procesie typowania firm podwykonawczych
• wstępne negocjowanie warunków współpracy: w tym cen, terminów dostaw, zakresu prac
• nadzór nad realizacją warunków umownych podwykonawców
• tworzenie i rozwijanie istniejącej bazy dostawców i podwykonawców
• realizacja zakupów materiałów budowlanych, w tym: ofertowanie, analiza ofert, obliczanie zapotrzebowania, zamawianie oraz nadzór nad realizacją zamówień
• sporządzanie dokumentów i raportów dla działu księgowości i kierownika projektu
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, dotyczącej realizowanej budowy
• min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej
• wykształcenie min. średnie/mile widziane budowlane
• umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji
• dobra organizacja pracy własnej
• samodzielność w działaniu
• nastawienie na realizację celu
• umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu
• prawo jazdy kat. B
• praktyczna znajomość pakietu MS Office
Oferujemy pracę w ciekawym zespole oraz dużą samodzielność, dającą możliwość
rozwoju zawodowego.
Vienna SA- firma deweloperska, buduje i sprzedaje mieszkania.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.