Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
W imieniu naszego Klienta – firmy VECTOR POLSKA zajmującej się tworzeniem i wdrażaniem pakietu CDP dla salonów i serwisów samochodowych różnych marek w 8 krajach europejskich poszukujemy :
Specjalista ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Warszawa / Bielany
Zakres obowiązków:
Prowadzenie wsparcia technicznego dla klientów firmy (hot- line)
Udział we wdrożeniach u klienta
prace administracyjne związane z obsługą Klientów
Kogo szukamy:
Osoby mającej praktyczne doświadczenie w pracy w salonie lub serwisie samochodowym na stanowisku: administratora IT, pracownika BOK, magazynu, serwisu lub w pracy w sieci dealerskiej
lub
Osoby z doświadczeniem w pracy hot-line w firmie o profilu informatycznym
Ze znajomością j. angielskiego(warunek konieczny) i /lub j. niemieckiego (pożądane)
znającej język SQL (podstawy)
Samodzielnej,
Szybko przyswajającej wiedzę z dokumentacji
Mającej doświadczenie w procesach wdrożeniowych u klienta i w prowadzeniu prezentacji szkoleniowych (mile widziane)
Odpornej na stres i dobrze radzącej sobie w sytuacjach niestandardowych
gotowej do odbywania podróży służbowych
Co oferujemy:
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i kameralnej atmosferze
Szkolenia produktowe (także w Austrii)
Potrzebne narzędzia pracy, wsparcie firmy
Na aplikacje (CV) czekamy do 24.03
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się
po prawej stronie ogłoszenia.