#

Specjalista ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

Adore Sp. z o.o.

Warszawa, 03-982, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Dla międzynarodowej firmy o wysokich standardach etycznych, pracującej dla wiodących producentów sprzętu RTV/AGD, poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego, chcącego budować swoją przyszłość pod opieką rzetelnego pracodawcy oferującego stabilne zatrudnienie, rozwój w strukturach firmy, dobre warunki zatrudnienia.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

Nr referencyjny: SOK/07/2014
Lokalizacja: Warszawa

Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na stanowisku Młodszego Specjalisty w Dziale Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego będzie odpowiedzialna za telefoniczną i mailową obsługę oraz wsparcie klientów niemieckojęzycznych – użytkowników sprzętu RTV/AGD jednej z najbardziej wiodących marek na świecie.

Oferujemy:

- Pracę na pełen etat (pon-pt + jedna sobota w miesiącu; zmiany między 9-18) w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, oparte na korzystnych warunkach zatrudnienia
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy – realna perspektywa awansu wewnątrz organizacji
- Pracę w środowisku umożliwiającym wykorzystywanie oraz rozwijanie swoich kompetencji językowych
- Szkolenia umożliwiające wzmacnianie kompetencji oraz zapewniające pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w cenionej na rynku międzynarodowym organizacji

Wymagania

Wymagania:

- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1) oraz nienaganna dykcja
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (niezbędna przy komunikacji wewnątrz firmy oraz na szkoleniach)
- Minimum średnie wykształcenie
- Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy
- Wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
- Umiejętności z zakresu obsługi komputera (poruszanie się w środowisku Windows, znajomość pakietu Ms Office, zdolność szybkiego pisania na klawiaturze)

Numer licencji: 8736

Prezentacja firmy

„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
5
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi