#

Specjalista ds. wsparcia klienta - język angielski (rekrutacja online)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta - język angielski (rekrutacja online)

Miejsce pracy: Katowice
7-6-56356

Dla naszego Klienta, nowego inwestora na śląskim rynku, wspieramy budowanie Centrum Usług Wspólnych dedykowanego do opieki nad procesami biznesowymi prowadzonymi przez europejskie jednostki firmy. Nową inwestycję rozpoczynamy od budowania zespołu dedykowanego do kontaktu z klientami w kontekście zamówień.

Miejsce pracy: Katowice

Główne zadania na stanowisku:
- codzienny kontakt z klientami biznesowymi - mailowy i telefoniczny, w języku angielskim i polskim,
- odpowiadanie na zapytania klientów związane z procesem zamówień,
- dbanie o wysoką jakość danych w systemie,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.

Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min. B2),
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta w języku angielskim,
- nastawienie na klienta,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań.

Korzyści:
- możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur Centrum Usług Wspólnych,
- realny wpływ na przebieg procesów,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi