Specjalista ds. wsparcia klienta flotowego
Ecologic rozwija innowacyjne narzędzie pomagające zmniejszyć liczbę wypadków samochodowych z udziałem pracowników. Obsługuje kilkaset firm w tym międzynarodowe koncerny (m.in Unilever, Philip Morris).
Jeżeli chcesz przyczynić się do rozwoju polskiego startupu technologicznego rozwijając długoterminowe relacje biznesowe i przy okazji pomóc poprawić bezpieczeństwo na drogach - dołącz do nas!
Jeżeli chcesz przyczynić się do rozwoju polskiego startupu technologicznego rozwijając długoterminowe relacje biznesowe i przy okazji pomóc poprawić bezpieczeństwo na drogach - dołącz do nas!
Specjalista ds. wsparcia klienta flotowego
WarszawaTwoje zadania:
- pomoc klientom w obsłudze systemu
- bieżące analizowanie i rozwiązywanie problemów
- wskazywanie klientom jak efektywnie wykorzystywać system oraz szukanie optymalizacji procesów
- przygotowywanie raportów i prezentacji podsumowujących
- prowadzenie szkoleń z obsługi aplikacji
- współpraca z zespołem projektowym
Poszukujemy osoby, która:
- posiada doświadczenie we wsparciu klienta
- chociaż w podstawowym stopniu zna zagadnienia dot. zarządzania służbowymi flotami samochodowymi
- może wykazać się komunikatywnością, otwartością i zaangażowaniem
- dobrze odnajduje się w pracy zespołowej
U nas możesz liczyć na:
- stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
- duże możliwości rozwoju zawodowego
- pracę przy wielu ciekawych projektach
- atrakcyjne benefity
- pracę w nowoczesnej przestrzeni
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.