Armatis Polska Sp. z o.o.
Armatis-lc Polska jest firmą należącą do grupy francuskiego lidera rynku outsourcingowego. Na rynku polskim specjalizujemy się w telesprzedaży, Customer Care (również w ramach wielojęzycznych platform paneuropejskich), świadczymy usługi doradcze w zakresie zarządzania relacjami z klientem, zarządzamy kompleksowo komunikacją naszych klientów w środowisku mediów społecznościowych oraz oferujemy profesjonalne usługi i narzędzia do mierzenia poziomu zadowolenia konsumentów.
Obecnie szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. utrzymania Klienta

Miejsce pracy: Warszawa, Kraków, Bielsko Biała, Stalowa Wola

Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. Nasz dynamiczny rozwój oparty jest na czterech filarach: innowacyjność, dążenie do doskonałości, przywiązanie do różnorodności oraz zaangażowanie.

W związku z naszym dynamicznym rozwojem oraz rozbudową projektu telewizji cyfrowej poszukujemy nowych współpracowników.

Chcesz zmienić pracę na lepszą? Szukasz pierwszej pracy dającej możliwość rozwoju? Pracuj z nami i nie trać czasu na przeglądanie innych ofert pracy!

Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań Specjalistą ds. utrzymania Klienta!

 

W ramach współpracy z nami oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia:

 

przez 3 miesiące: umowa zlecenie, profesjonalne szkolenia, pełne wdrożenie do pracy pod okiem profesjonalnych trenerów,

po 3 miesiącach: umowa o pracę, pełna samodzielność w pracy, praca biurowa (zadania dodatkowe),

po roku: możesz zostać trenerem, koordynatorem projektu lub przejść do innego działu firmy (dział rekrutacji, dział finansowy itp.),

  • wynagrodzenie składające się z:

stawki podstawowej, zależnej od ilości przepracowanych godzin w danym miesiącu – od 13 do 15 zł brutto,

prowizji sprzedażowych – zyskasz możliwość dodatkowego wynagrodzenia!

  • profesjonalne szkolenie wstępne, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę z obsługi Klienta, technik sprzedaży oraz dowiesz się co w trawie piszczy, czyli jakie nowości będzie serwować telewizja cyfrowa – szkolenie wstępne trwa 7 dni, wypłacamy rekompensatę za udział w nim,
  • wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy z nami oraz coachingi podnoszące Twoje umiejętności sprzedażowe,
  • kartę Multisport, by po pracy zrelaksować umysł, jak to mówią: „W zdrowym ciele – zdrowy duch!”,
  • elastyczny czas współpracy, który ustalany jest z tygodniowym wyprzedzeniem w porozumieniu z Koordynatorem projektu,
  • konkursy tematyczne, np. walentynkowy, świąteczny, halloweenowy; owocowe poranki;
  • pracę w młodym zespole, w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.

 

Co jest dla nas istotne?

  • motywacja do osiągania celów projektowych,
  • nastawienie na celowy i ciągły rozwój kompetencji,
  • komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z innymi ludźmi,
  • dyspozycyjność min. 80 godzin miesięcznie,
  • nie oczekujemy doświadczenia w sprzedaży – wszystkiego co istotne nauczymy Cię od podszewki!

 

Nie pozyskujemy Klientów! Przedłużamy umowy stałym abonentom telewizji cyfrowej!

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”

Dołącz do międzynarodowej ekipy Armatis-LC i rozbudź swoją karierę w przyjaznej atmosferze i dynamicznej firmie. Czekamy na Twoje zgłoszenia!

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi