Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową telefoniczną i mailową obsługę klienta indywidualnego. Do głównych obowiązków należeć będzie: odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne, tworzenie ofert dostosowanych do wymagań klienta, obsługa rezerwacji (hotele, bilety lotnicze, samochody), kontakt z zagranicznymi kontrahentami.
Wymagania:
doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży produktów turystycznych,
znajomość języka angielskiego, na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z zagranicznymi partnerami i klientami,
komunikatywność i umiejętności sprzedażowe,
znajomość geografii świata i wiedza na temat największych atrakcji turystycznych,
bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i dokładność w realizacji obowiązków,
otwartość na nowe wyzwania, zaangażowanie i chęć rozwoju,
dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym (8-16, 12-20),
znajomość systemów rezerwacyjnych (np. Merlin) będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
inspirujące i przyjazne środowisko pracy,
ciekawą i pełną wyzwań pracę u lidera branży turystycznej w Polsce – od lat jesteśmy nr 1 wśród polskich biur podróży, a także najpopularniejszym biurem podróży online,
benefity: zniżki na wakacje w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich, dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej,
wszystkie narzędzia niezbędne do pracy i szkolenia rozwijające kluczowe kompetencje na stanowisku,
pracę w zgranym zespole, w biurze w samym centrum Opola.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?