#

Specjalista ds. turystyki i marketingu

Anna Czyszczoń

Kraków , małopolskie

Opis stanowiska pracy

Obsługa ruchu turystycznego w luksusowych apartamentach.

Krakowska firma turystyczna specjalizująca się w krótkoterminowych wynajmach apartamentów w centrum Krakowa zatrudni pracownika na stanowisku promocji i obsługi klienta–turysty.

Oferujemy nienormowany czas pracy w ramach godzin przewidzianych pełnym etatem. Większość spraw można załatwić poprzez odpowiednie planowanie, ponieważ o przyjeździe gości wiemy z dużym wyprzedzeniem czasowym. Należy założyć możliwość obsługi gości w niedzielę / święta w godzinach rannych i wieczornych. Praca w dużej mierze zdalna.

W trosce o Państwa i nasz czas prosimy, aby CV wysyłać tylko i wyłącznie jeśli Pan/Pani spełnia wymagania minimalne lub wymagania minimalne i dodatkowe. Prosimy o uszanowanie tej prośby.

Wymagania

Ze względu na specyfikę pracy istnieją wymagania minimalne:
- znajomość co najmniej języka angielskiego na poziomie umożliwiającym łatwe porozumiewanie się w mowie i piśmie,
- podstawowe umiejętności korzystania z Internetu. Do obowiązków pracownika należeć będzie wykonywanie prostych czynności związanych z tworzeniem ofert, korespondencją mailową, używaniem mediów społecznościowych,
- lekkie pióro - umiejętność ładnego/interesującego pisania tekstów w języku polskim,
- predyspozycje do bycia “gospodarzem” apartamentów. Do obowiązków pracownika będzie należeć bieżąca dbałość o stan wizualny i techniczny apartamentów w ramach współpracy z podwykonawcami. Praca podwykonawców musi być na bieżąco monitorowana i korygowana w razie potrzeby,
- pewna doza skrupulatności i predyspozycji organizacyjnych. Do obowiązków pracownika należeć będzie zamawianie wycieczek i innych usług świadczonych przez inne podmioty na rzecz naszych gości. Zamawianie usług świadczonych przez podwykonawców wiąże się z koniecznością monitorowania jakości usług,
- życzliwość do ludzi – aby ta praca sprawiała przyjemność osoba musi lubić ludzi. Chodzi o to, aby spotkanie z klientami z różnych stron świata było okazją aby się autentycznie zainteresować klientem, poznać klienta, porozmawiać, pożartować itp. Lubienia ludzi nie da się imitować. Jeśli lubisz ludzi zachęcamy Cię do współpracy.

Wymagania dodatkowe [jedno lub kilka] nie są konieczne, ale z pewnością mile widziane.

Wymagania dodatkowe:
- znajomość więcej niż jednego języka obcego w stopniu zaawansowanym,
- znajomość programów graficznych i umiejętność tworzenia prostych grafik,
- pomysłowość, kreatywność marketingowa,
- predyspozycje do zarządzania ludźmi,
- predyspozycje do pracy copywritera,
- fotografowanie artystyczne.

Jako iż nasza firma ma szerszy zakres działania, istnieje możliwość rozwoju zawodowego w branży turystycznej.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przysłanie CV wraz ze zdjęciem.

Prezentacja firmy

Lawendowy Zdrój to nowo powstały pensjonat medyczny, który zapadnie w pa... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/07/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi