Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Obecnie dla naszego Klienta z branży bankowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
• Telefoniczna sprzedaż produktów i usług (ruch przychodzący i wychodzący),
• Rozwiązywanie problemów technicznych,
• Realizacja zakładanych celów sprzedażowych,
• Przyjmowanie i wykonywanie zleceń w systemach bankowych,
• Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z Klientami Banku.
Wymagania:
• Motywacja, chęć do pracy oraz nastawienie na realizację celów,
• Min. wykształcenie średnie,
• Dobra znajomość obsługi komputera,
• Dyspozycyjność – praca zmianowa,
• Komunikatywność i poprawna wymowa,
• Łatwość nawiązywania kontaktów i pozytywne nastawienie,
• Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Zatrudnienie bezpośrednio w Banku w oparciu o umowę o zlecenie
• Pracę w przyjaznym zespole i dobrej atmosferze,
• Możliwość awansu oraz zdobycia doświadczenia w branży bankowej.
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny z biurem Adecco lub przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV (w temacie proszę podać nazwę stanowiska).
Jednocześnie informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi kandydatami.