Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności:
kontakt z klientami,
obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (30-40% wszystkich rozmów, tylko do osób, które ostatnio coś zakupiły)
obsługa systemów wewnętrznych i raportowanie.
Bądź na TAK, jeśli:
swobodnie obsługujesz komputer,
cechuje Cię wysoka kultura osobista,
nie masz problemu z nawiązywaniem kontaktu,
cenisz sobie elastyczny czas pracy, który z łatwością możesz dopasować do swoich innych obowiązków.
To, co możemy Ci zaoferować:
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
elastyczny grafik - możesz pracować 4-8h dziennie, a dzień pracy rozkładać "na raty",
stabilny dochód, o którego wysokości decydujesz sam,
szkolenie przed rozpoczęciem pracy,
wynagrodzenie podstawowe oraz premię,
pracę w miłej atmosferze, w młodym, dynamicznym zespole,
pracę w komfortowym i nowoczesnym biurze zlokalizowanym vis a vis Uniwersytetu Gdańskiego,
możliwość zatrudnienia bezpośrednio u naszego klienta i zatrudnienia na umowę o pracę po przepracowaniu 6 miesięcy.
Numer referencyjny: STO/12/2017/GDA
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?