Opis stanowiska pracy
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, która działa na rynkach międzynarodowych, cenimy sobie różnorodność dlatego każdy dzień jest u nas inny.
SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
JEŚLI:
- Lubisz współpracować z ludźmi i budować z nimi trwałe relacje
- Czujesz, że bez problemu dogadasz się w języku niemieckim
- Potrafisz myśleć nieszablonowo
- Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, a szklanka zawsze jest dla Ciebie do połowy pełna!
TO WŁAŚNIE NA CIEBIE CZEKAMY!
TWOJE ZADANIA:
- Telefoniczna obsługa Klientów zagranicznych
- Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
- Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
- Badanie potrzeb Klientów i budowanie pozytywnych relacji
W ZAMIAN ZA TWOJE ZAANGAŻOWANIE OFERUJEMY:
- Program szkoleń przygotowujący do bycia Masterem w dziedzinie obsługi Klienta - możesz być spokojny, nie zostaniesz od razu rzucony na głęboką wodę
- Kontakt z żywym językiem obcym - konwersacje z native speakerem
- Stabilne warunki zatrudnienia, satysfakcjonujące i przejrzyste warunki wynagradzania
- Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Nieformalna atmosfera pracy
- Elastyczne godziny pracy - sam wybierasz czy pracujesz w pełnym czy niepełnym wymiarze godzin
- Wspólne wyjścia integracyjne
- Dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy i soków
- Podczas przerwy możesz rozegrać turniej w piłkarzyki z kolegami z pracy
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w firmie prężnie rozwijającej się na rynkach europejskich, nie zwlekaj dłużej i prześlij nam swoje CV!
Prezentacja firmy
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło...
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło nam stworzyć profesjonalną firmę outsourcingową, która burzy schemat nudnych rozmów z Klientem.
Od stycznia 2015 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telesprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne. Każdego dnia docieramy to tysięcy potencjalnych klientów, używając wszystkich kanałów telesprzedaży
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Administracja biurowa