#

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta - umowa o pracę, NIE Call Center

TVprzemyslowa.pl

61-141 Poznań, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

Jeśli masz dość już call center i masowego telemarketingu, ale posiadasz umiejętności sprzedażowe, chcesz się rozwijać, pracować indywidualnie z klientem i mieć możliwość realnego awansu - zapraszamy Cię do pracy w naszej firmie.

 

Firma TVprzemyslowa  prowadzi dystrybucję sprzętu i systemów związanych z monitoringiem. Dynamicznie się rozwijamy, w związku z tym poszukujemy specjalisty ds. telefonicznej obsługi klienta. Oferujemy stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) z możliwością awansu, w zamian oczekujemy osoby, która będzie chciała zapoznać się z tematyką sprzętu do monitoringu i telewizji przemysłowej, stworzy dobre relacje z klientem oraz będzie potrafiła skonstruować prostą ofertę handlową.

 

Zadania:

 

- sprzedaż produktów do precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy klientów biznesowych oraz instytucjonalnych

- budowanie długotrwałych relacji z klientami

- doradztwo w zakresie oferowanych produktów

- przygotowywanie ofert handlowych

 

Warunki współpracy:

 

- Forma zatrudnienia: umowa o pracę (wysoka podstawa + premie sprzedażowe)

- Wymiar czasu pracy: pełen etat opcjonalnie 3/4 etatu

- praca w biurze w centrum Poznania, dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00

 

Oferujemy:

 

- życzliwe, poparte konkretną pomocą przyjęcie przez członków naszego zespołu

- szkolenia oraz czas pozwalający na wdrożenie się w specyfikę pracy w naszej branży

- stałe wynagrodzenie oraz prowizja

- możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego w szybko rozwijającej się branży systemów telewizji przemysłowej i kamer termowizyjnych

- pracę w biurze w centrum Poznania

- możliwość awansu

 

Wymagania

- doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientem (telemarketing, telesprzedaż itp) ( co najmniej rok)

- gotowość do wdrożenia się w zagadnienia telewizji przemysłowej oraz chęć doskonalenia warsztatu pracy

- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów, umiejętność aktywnego słuchania i prowadzenia rozmowy)

- bardzo dobra organizacja czasu pracy

- samodzielność

- umiejętności sprzedażowe

- motywacja do pracy

- poczucia humoru i komunikatywność


Dodatkowe atuty:

- doświadczenie techniczne

- doświadczenie w prowadzeniu newsletterów oraz e-handlu

- umiejętność tworzenia tekstów marketingowych

Prezentacja firmy

Firma TVprzemyslowa .pl prowadzi dystrybucję systemów telewizji przemysł... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi