Opis stanowiska pracy
W ITM Poland S.A. zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań do optymalizacji procesów na bazie danych w czasie rzeczywistym. Wysoką sprawność usług uzyskujemy dzięki najnowocześniejszemu w Polsce Centrum Monitoringu Sygnałów, które stanowi naszą technologiczną przewagę rynkową. Siłą ITM Poland jest przede wszystkim młody i kreatywny zespół ludzi, z pasją podchodzących do codziennej pracy. Atmosfera wzajemnego zaangażowania buduje sukces całej organizacji.
Jeżeli jesteś ambitny i sumiennie podchodzisz do pracy, a dodatkowo chcesz dołączyć do naszego zespołu i razem z nami wspólnie podejmować potrzeby naszych Klientów, pracuj z nami jako:
Specjalista ds. telefonicznego
wsparcia sprzedaży
Lokalizacja: Wrocław
Praca stała
Zakres zadań:
- telefoniczny aktywny kontakt z klientami (przekazywanie informacji, umawianie spotkań)
- pilnowanie systematyki działań handlowych wokół danej kampanii produktowej w systemie CRM
- współpraca z zespołem handlowym i produktowym
- ocena potrzeb klientów
- aktualizacja bazy danych klientów
- przygotowywanie cyklicznych analiz oraz raportów
Wymagania:
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta w ruchu wychodzącymotwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
- optymistyczne nastawienie i zaangażowanie w pracy
- wysoka kultura osobista
- nastawienie na osiąganie celów
- komunikatywność
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- gwarantowane wynagrodzenie + premia uznaniowa
- ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole
- pakiet narzędzi do pracy
- elastyczność w zakresie czasu i miejsca pracy
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (listu motywacyjnego i CV)
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r.,
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą z innowacyjnym i świeżym spojrzeniem na zagadnieni...
Jesteśmy firmą z innowacyjnym i świeżym spojrzeniem na zagadnienia ochrony i bezpieczeństwa osób oraz mienia. Specjalizujemy się w przyjmowaniu, analizie oraz przekazywaniu sygnałów z elektronicznych systemów monitorowania obiektów stałych jak i systemów lokalizacji obiektów ruchomych. Wdrażamy i obsługujemy najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu ochrony technicznej, monitoringu i technologii GPS. Profesjonalnie zarządzamy patrolami interwencyjnymi na terenie całego kraju z wykorzystaniem nowoczesnych środków łączności. Ponadto wdrażamy i stosujemy najnowocześniejsze rozwiązania z dziedziny szeroko rozumianego pojęcia monitoringu. Nasze działania oprócz tradycyjnych usług, to również nowoczesne i innowacyjne usługi monitoringu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing