Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z j. hiszpańskim
Łódź Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta z j. hiszpańskim
Łódź
NR REF.: 1067971
Dla naszego Klienta, rozwijającego swoje Centrum Usług Wspólnych na terenie Łodzi, poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. Technicznego Wsparcia Klienta z j. hiszpańskim i angielskim.
Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za techniczne wsparcie w odpowiedzi na pytania Klientów Biznesowych, kompletowanie dokumentacji dotyczącej specyfikacji produktów oraz wprowadzanie pełnej informacji do systemu.
Poszukujemy osób z wyższym wykształceniem w dziedzinie Technologii Żywności lub pokrewnej oraz min. 2 letnim doświadczeniem w pracy na podobnych stanowiskach w branży spożywczej. Wymagamy biegłej znajomości j. hiszpańskiego i angielskiego oraz umiejętności obsługi programów: Excel, SAP, QuickR oraz LotusNotes. Wiedza na temat systemów jakości będzie dodatkowym atutem. Dodatkowo, jeśli umiesz efektywnie zarządzać swoim czasem, poprawnie nadawać priorytety zadaniom oraz jesteś dokładny i wyczulony na szczegóły, aplikuj do nas wysyłając CV w j. angielskim.
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, benefity pozapłacowe (m.in. Multisport, opieka medyczna, i in.), pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole w nowo powstałym Centrum Usług Wspólnych.
Łódź
NR REF.: 1067971
Dla naszego Klienta, rozwijającego swoje Centrum Usług Wspólnych na terenie Łodzi, poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. Technicznego Wsparcia Klienta z j. hiszpańskim i angielskim.
Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za techniczne wsparcie w odpowiedzi na pytania Klientów Biznesowych, kompletowanie dokumentacji dotyczącej specyfikacji produktów oraz wprowadzanie pełnej informacji do systemu.
Poszukujemy osób z wyższym wykształceniem w dziedzinie Technologii Żywności lub pokrewnej oraz min. 2 letnim doświadczeniem w pracy na podobnych stanowiskach w branży spożywczej. Wymagamy biegłej znajomości j. hiszpańskiego i angielskiego oraz umiejętności obsługi programów: Excel, SAP, QuickR oraz LotusNotes. Wiedza na temat systemów jakości będzie dodatkowym atutem. Dodatkowo, jeśli umiesz efektywnie zarządzać swoim czasem, poprawnie nadawać priorytety zadaniom oraz jesteś dokładny i wyczulony na szczegóły, aplikuj do nas wysyłając CV w j. angielskim.
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, benefity pozapłacowe (m.in. Multisport, opieka medyczna, i in.), pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole w nowo powstałym Centrum Usług Wspólnych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.